Powered By Blogger

26 marca

Autograf Justyna Kowalczyk



Polska biegaczka narciarska, mistrzyni i multimedalistka olimpijska, mistrzyni i multimedalistka Mistrzostw Świata, trzykrotna zdobywczyni Pucharu Świata w biegach narciarskich. Jedna z dwóch biegaczek narciarskich w historii tej dyscypliny (obok Finki Marjo Matikainen), które zdobywały Puchar Świata trzy razy z rzędu. Jedyna zawodniczka, która 3 razy z rzędu zwyciężyła w prestiżowym cyklu Tour de Ski.
źródło: wikipedia

Autograf zdobyty po mailu.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! :>

    Zapraszam na NN!
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam na nn ;).
    (www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16 kwietnia

    Zapraszam na NN
    http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na nn. : >
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Zapraszam na NN. : - )
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie NN zapraszam + ważna informacja http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27 czerwca

    u mnie NN i KONKURS, zapraszam :)
    http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam nowa notka www.grafki-ani.blog.onet.pl
    p/s fajny blog. dodam go do linkow.dodaj mój też.prosze :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie na NN :))
    www.autographyill.blogspot.com

    Pozdrawiam, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Jak długo czekałeś na autograf????

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jaki e-mail wysłałeś? Plisska...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam do Polskiego Związku Narciarskiego... czekałam ok 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń