Powered By Blogger

22 lutego

Autografy Legia Warszawa


25 kart piłkarzy Legii Warszawa.

Marijan Antolović, Artur Jędrzejczyk, Dickson Choto, Janusz Gol, Michał Żewłakow, Michal Hubník, Tomasz Kiełbowicz, Dušan Kuciak, Jakub Wawrzyniak, Iñaki Astiz Ventura, Ariel Borysiuk, Marcin Komorowski, Michał Kucharczyk, Jakub Kosecki, Ivica Vrdoljak, Michał Efir, Jakub Rzeźniczak, Maciej Górski, Rafał Wolski, Danijel Ljuboja, Jakub Szumski, Maciej Rybus, Miroslav Radović, Michał Żyro, Daniel Łukasik.

7 komentarzy:

  1. U mnie NN. ;]
    www.autographyill.blogspot.com
    Zaparszam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nn ;).
    [autografy-atagerki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanko małe, jaki nominał znaczka wysłaliście do Legii?
    Pozdrawiam
    LH

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłem znaczek za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://autografy-ineczki.blogspot.com/2012/03/agnieszka-wodarczykalexandramarcin.html

    Zaprszam serdecznie na NN!\
    A w nim:
    Nowe autografy + Wymiana!
    Zaprszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. ; ]
    Zapraszam do mnie na NN. : >
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Siema czy mógł bym od Ciebie kupić Autograf Ljuboji mój email ziomaljlo@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń